Udział w projekcie ,,Badam, Analizuję, Oddycham” pozwala na praktyczne zastosowanie teorii w realnych sytuacjach. W trakcie zajęć 21.05 uczniowie korzystali z różnych metod badawczych, takich jak obserwacje, eksperymenty, które rozwinęły ich umiejętności krytycznego myślenia i pracy zespołowej. Uczniowie nauczyli się, jak ważne jest podejście naukowe do problemów biologicznych. Zrozumieli, że badania wymagają cierpliwości i dokładności, a także umiejętności analizy wyników. Wartością dodaną jest rozwijanie pasji do biologii oraz zrozumienie jej znaczenia w codziennym życiu. Na podstawie doświadczeń przeprowadzonych w ramach projektu, uczniowie mogą być bardziej zmotywowani do dalszego kształcenia się w dziedzinie biologii, a także do podejmowania działań na rzecz ochrony środowiska. W trakcie zajęć 23. 05 uczniowie uzupełnili treści programowe korzystając z aplikacji Corinth 3 D oraz analizowali budowę organów na podstawie modeli oraz doświadczali. Nasze zajęcia pozwoliły nie tylko poznać tajemnice budowy i funkcjonowania organizmu ludzkiego, były również okazją do zadawania pytań i dzielenia się swoimi spostrzeżeniami. Dzięki tym zajęciom młodzież zyskała nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne umiejętności związane z badaniem i analizą.
Warsztaty zostały przeprowadzone z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach realizowanego projektu pn. Badam Analizuję, Oddycham. Niniejszy materiał powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW z Programu Priorytetowego Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej.
@Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, @Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie.






