Za nami kolejne zajęcia warsztatowe organizowane w ramach projektu – programu regionalnego wsparcia edukacji ekologicznej pn. ,,Badam, analizuję, oddycham ”. Nasza szkoła otrzymała pomoce dydaktyczne, dzięki którym uczniowie zdobywają praktyczną wiedzę na zajęciach warsztatowych z zakresu: budowy i funkcjonowania układów, monitorowania jakości powietrza, badania wody, gleby oraz analizy danych. Udział w warsztatach z biologii przynosi wiele wymiernych korzyści. Pozwala lepiej zrozumieć tajniki funkcjonowania organizmów, rozwija umiejętności praktyczne, takie jak obserwacja i eksperymentowanie, a także wzbudza ciekawość, zachęca do samodzielnego myślenia. Dodatkowo, warsztaty zwiększają motywację do nauki, mogą pomóc w przygotowaniach do egzaminów i rozbudzić pasję do nauk przyrodniczych. To świetna okazja, by pogłębić wiedzę i spędzić czas w ciekawy i inspirujący sposób! Uczestnicy podczas zajęć 12.05 , które dotyczyły porostówmieli okazję zadawać pytania i dzielić się swoimi spostrzeżeniami. Dzięki tym zajęciom młodzież zyskała nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczne umiejętności związane z badaniem i analizą.
W trakcie zajęć 14.05 uczniowie uzupełnili treści programowe korzystając z aplikacji Corinth 3 D oraz analizując budowę organów na podstawie modeli oraz doświadczali.
Warsztaty zostały przeprowadzone z wykorzystaniem sprzętu zakupionego w ramach realizowanego projektu pn. Badam Analizuję, Oddycham. Niniejszy materiał powstał w ramach projektu dofinansowanego ze środków NFOŚiGW z Programu Priorytetowego Regionalnego Wsparcia Edukacji Ekologicznej.
@NarodowyFunduszOchronyŚrodowiskaiGospodarkiWodnej, @WojewódzkiFunduszOchronyŚrodowiskaiGospodarkiWodnejwSzczecinie.




